Mijn Klacht:
Ik heb bij groupon 5 infra slim behandelingen gekocht.
Waarvan ik er 4 heb gehad.
Voor de 5de had ik een afspraak staan.
In de ochtend om 8 uur netjes een mail gestuurd dat ik me niet goed voel om de behandeling te doen.
Om 9:45 netjes een mail gehad dat ik een nieuwe afspraak kon naken.
Om 10 uur bel ik om telefonisch kenbaar te maken dat ik me niet goed voel voor de behandeling.
Ik zou terug gebeld worden door de collega die mij elke keer had geholpen.
Ik word in de middag door de eigenaresse gebeld dat mijn afspraak komt te vervallen en dat ik er geen recht op heb. Daar was ik het niet mee eens.
Als eigenaresse hoor je te kunnen inschatten of een behandeling op dat moment verstandig is.
Ik zou daar over terug gebeld worden.
Dat is na 3 weken niet gebeurd.
Ik heb haar hun meerdere mails gestuurd.
Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
[email protected] ([email protected])
Het bericht is niet afgeleverd. Ondanks herhaalde pogingen om het bericht af te leveren, is het controleren van het DNS (Domain Name System) voor de domeinlocatie van de geadresseerde mislukt
Ik heb op fb Messenger bericht.
Mijn bericht is gelezen.
Maar niet op gereageerd.
Boek bewust
Wil je je afspraak verzetten of annuleren? Het salon waardeert het enorm als je dit zo snel mogelijk laat weten, zodat de vrijgekomen plek opgevuld kan worden.
Op dat moment was het voor mij een verstandige keuze om de behandeling niet voort te zetten.
En ik had gehoopt om samen Tot een oplossing te komen.
Maar dat je zo behandeld wordt.
Had ik niet verwacht.
Heb daar ook vaker behandelingen gehad.
Gewenste Oplossing:
Tegoed bedrag terug