Klacht: afschrijving zonder toestemming

op 03 april 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik ben afgelopen tijd gebeld door een heel vreemd nummer. Toen ik hoorn opnam en mijn naam noemde hoorde ik aan de andere kant van de lijn geen geluid. Ik heb opgehangen.

Nu zie ik dat er geld is afgeschreven door MKBusiness met omschrijving Eurolottery. ik heb zojuist de incassant geblokkeerd en tevens de bank de opdracht gegeven tot terugboeking van het bedrag. Ik moet nog afwachten of dit ook gaat gebeuren.

als ik geen afschrijving meer zie op de bank.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren. Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door RemcovanMourik