Klacht: afschrijven zonder toestemming

op 26 januari 2014 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Recentelijk ontdekte ik dat Badoo 2 termijnbedragen heeft afgeschreven via Adyen, bedragen die gelijk zijn aan een eenmalige betaling -voor een éénmalig proefabonnement voor een maand- die ik via Ideal heb voldaan. Nooit ben ik enig lidmaatschap aangegaan, nooit heb ik toestemming voor een automatische afschrijving gegeven. Half november, 2 weken na het aangaan van dit proefabonnement heb ik mijn profiel verwijderd. Waarbij ik vandaag ontdek dat ik nog steeds een profiel blijk te hebben en dat dus wéér heb verwijderd.
De website is onbereikbaar voor vragen of contact over deze illegale afschrijvingen.
Ik zoek ook mensen die gelijke ervaringen hebben met Badoo.com om evt een gezamelijke aanklacht wegens internetoplichting in te dienen: contact via tijdelijkadres2011@gmail.com

Terugstorten 2 termijnbedragen ad € 8,79; definitieve verwijdering van mijn profiel en alle daarbij behorende gegevens.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HansH