Klacht: Afschrijven bedragen

op 20 juni 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb me gratis aangemeld Ik had snel een huis zonder hun bemiddeling. Dus ik heb in januari afgemeld. Ik zag ineens dat er incasso’s waren. ik heb de betalingen geblokkeerd. En wederom mij afgemeld. Het betreft huurwoningbemiddeling.nl. NDA zegt dat huurbemiddeling somatie’s ik heb nooit iets ontvangen.ik kreeg een NDA incasso van bureau voor 120,14 euro ( zie hieronder) Opnieuw ingelogd mijn account verwijderd. Ik heb nooit een bevestiging gehad van inschrijven en niet van uitschrijven.Ik kreeg alleen emails met huizenaanbod. Het Incasso bureau verwijst me naar emails die ik niet heb . Aleen emails met woning aanbod.
En huurwoningbemiddeling verwijst naar NDA Incasso bureau.
En NDA naar huurwoningbemiddeling Maar er staat geen telefoon nr en geen adres van huurwoningbemiddeling. Ik ga het echt niet snappen. Wat klant onvriendelijk ik zal nooit meer gebruik maken van zo’n huurwoningbemiddeling.nl
NDA heeft het over mijn IP adres en dergelijk, ja als ik antwoord op hun email heb je toch mij IP.
Daarbij noemen zij een andere naam.
Dit kreeg IK !!

Amersfoort, 13 juni 2016

Onze cliënte NED LOGICA B.V. heeft ons opgedragen haar vordering op u gerechtelijk
te incasseren. Het betreft hier een openstaande nota op grond van een door u gesloten
overeenkomst op de website huurwoningbemiddeling.nl, die u digitaal bent aangegaan.

Wanneer u meer informatie wilt over de vordering kunt u via de link:
.Het gebruikte IP-adres, de achtergelaten gegevens, maar ook het
akkoord met de algemene voorwaarden waaruit uw betalingsverplichting volgt.
Op 09/05/2016 heeft u van cliënte een sommatie ontvangen waarin u de
laatste gelegenheid kreeg geboden om te betalen, zonder bijkomende incassokosten.

Tot dusverre heeft u verzuimd tot betaling over te gaan, waardoor cliënte volgens het
Besluit Vergoeding Buitengerechtelijke Kosten de vordering heeft verhoogd met rente en
incassokosten volgens de wettelijke normen.

Alvorens tot het nemen van rechtsmaatregelen over te gaan, stellen wij u nog gedurende
VIJF dagen in de gelegenheid het totaal verschuldigde bedrag inclusief rente en kosten te voldoen.
De vordering is als volgt te specificeren.

hoofdsom…………..€…79,80
incassokosten………€…40,00
rente……………..€….0,34
Saldo te voldoen……€..120,14

Hoe kunt u betalen?
Via http://www.nda-incasso.nl/ideal kunt u de betaling direct in orde maken

kwijtschelden 120,14

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 21 juni 2016 om 07:45 geantwoord

Geachte mevrouw van de Water,

Wilt u zo vriendelijk zijn en ons het klantnummer doorgeven zodat wij de juiste inschrijving erbij bunnen zoeken.

Hopende op een spoedige reactie.

Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door BETSYBOY