Klacht: Afkeuring van de declaraties

op 27 november 2018 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Ontzettend slecht met de uitbetaling van de declaraties van reiskosten en VOG. Ik heb nu meerdere keren mijn contactpersoon Laurens Janmaar op telefoon en zijn locatie in Den Haag moeten bellen. Belachelijk dat ik er achteraan ga. Onproffesioneel geregeld met de uitbetalingen. Zijn slecht met elkaar gecommuniseerd en mijn contactpersoon is telefonisch niet bereikbaar

Ik ben met de uitzendbureau Young Capital nergens tevreden mee.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

1 jaar geleden - Hoi Sibel! Vervelend dat je een wat mindere ervaring hebt gehad. Ik heb jouw contactpersoon even opgebeld om ook zijn verhaal aan te horen. Hij vertelde dat het jou niet lukte om de VOG goed in te dienen en dat hij je daar via Facetime mee geholpen heeft. Uiteindelijk is het dan ook wel gelukt om de declaratie op de juiste manier in te dienen, dus dat bedrag ga je natuurlijk gewoon krijgen! Zou je ons kunnen vertellen waar je nu eigenlijk nog precies mee zit?

Reactie van de melder van de klacht S.Fakili

1 jaar geleden - Alweer heb ik een afkeuring van de declaratie ontvangen per mail. Ik vind dit ontzettend vervelend dat ik hier 1 maand lang zelf er achteraan moet zitten. Ik heb zelf aangegeven dat ik het op dezelfde manier mijn declaratie heb ingediend. Probleem is nogsteeds niet opgelost!

Bericht van YoungCapital

1 jaar geleden - Goedemorgen, vervelend om te horen dat het nog niet gelukt is. Ik heb begrepen dat je vanmorgen contact hebt gehad met je contactpersoon. Hij heeft je nogmaals uitgelegd hoe het formulier ingediend moet worden, als je hem op deze wijze indient wordt het natuurlijk goedgekeurd. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 15 mei 2020 om 09:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door S.Fakili