Klacht: Afhandeling opzegging

op 10 oktober 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Hilarisch hoor FNV. Heb paar maanden geleden opgezegd. Moest nog met opzegtermijn doorbetalen, dat is geen probleem. En ik zou een 6 maanden met terugwerkende kracht geld terug krijgen ivm hoog betaalde tarief.

FNV neemt mensen niet serieus en reageert alsof ze vanuit de maan moeten reageren. Want na mijn mail dat het teruggestorte geld nog steeds niet was ontvangen, kreeg ik een mail dat het wel zo was. Maaaaaar, naar een verkeerd rekeningnummer!!! Terwijl ik in mijn mails altijd mijn lidmaatschapsnr zette en mijn bankgegevens waar het geld op gestort moet worden. Nadat ik aangaf dat het op een verkeerde rekening is gestort, heb ik nooit meer iets vernomen.

En nu, maanden later, krijg ik hilarisch genoeg een aanmaning over nieuwe maanden terwijl ik allang heb opgezegd! Ook nieuwe factuur ligt weer op de mat…

Ik probeer ze net te bellen op hun servicenr, maar lijkt alsof ik naar de maan bel…

Verschrikkelijk en heb zo een spijt dat ik überhaupt jarenlang zonder enige vorm van hulp of service lid ben geweest!

Ik wil dat die aanmaningen stoppen en dat het teveel betaalde bedrag zsm wordt overgemaakt op mijn rekening!!!!!!!

Kan niks bedenken sorry

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 18 november 2016 om 10:19 geantwoord