Klacht: afgewezen Van mijn vriend

op 11 oktober 2017 over IND in de categorie

Hoe kinderachtig dat Ind is vandaag gebeld en gezegd ik wil resultaat zien krijg ik dit.
MijnOverheid Beantwoorden| Vandaag, 15:10
Wat zielig dat ze zijn bij Ind kinderchtig gewoon en klacht ingediend na vijf minuten krijg ik dit zonder een reden te voegen zo kinderachtig dat ze zijn al die medewerkers bij IND.

Belachelijk gewoon al die mnd laten wachten en na telefoon en klacht dienen krijg je dit jullie zijn gewoonweg zielig dat meen ik echt !!
Ik dien rechtvaardig klacht met mijn advocaat !!!!

Geachte mevrouw
Hierbij doe ik u een exemplaar van mijn beschikking van heden toekomen
waarbij de aanvraag van is afgewezen. Kortheidshalve verwijs ik
hiernaar.
Hoogachtend,
de Minister van Veiligheid en Justitie,
namens deze,
Deze brief is geproduceerd in een geautomatiseerd proces en daarom niet

ondertekend.
F. KaIm i migratie- en Naturalisatiedienst
Bericht van de IND

11 okt. 2017 17:01 bij Mijn Overheid nadat ik klacht had gedaan kreeg ik dit

Is gewoonweg Kinderachtig en belachelijk voor worden en dat meen ik echt zielig gewoon hoe jullie met gevoelens van mensen spelen en met kinderachtig briefje afgewezen zonder een reden en al die mnd aan lijn houden !!
Dit is verkeerd aanname gedaan ik wil goede aanname met goede reden dat alles opgelost is !!
Al die mnd laten wachten en dan een smoesje afgewezen hier klopt iets niet ?? !!!
A.U.B zet het recht ik wil geen rechtzaak of boet aanvragen aan Ind daardoor krijgen jullie alleen maar slechte naam willen jullie dat a.u.b voorkom dat ik vraag vriendelijk zoals al die mnd heb gedaan !!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IND

Reactie van de melder van de klacht D.LeyLa

5 dagen geleden - Geachte heer/mevrouw, Het is gewoonweg puinhoop bij ind en ik voel me Gediscrimineerd Het is gek voor worden hoe ze met mensen omgaan absurd gewoon,iedere keer met smoesjes ik vraag me af hoe ze met de zaak behandelen ? Wordt men serieus genomen ? zijn ze serieus ? we zitten gewoon weg al die mnd te wachten voor positieve bericht je verheugd erop dat ze redelijk zijn maar nee hoor ze liegen me van her naar der . Ze spelen gewoonweg de spel kat en de muis wie is de kat en wie de muis ?wij of hun ? Ik wil fatsoenlijk behandelt worden en niet van kast naar muur en achter hun wordt staan ! En niet sollen met onschuldige mensen ik wil gellukig gezin stichten met mijn vriend ( man ) maar geen spelletje !! Al die mnd aan de lijn gehouden met smoesje we doen ons best u hoort van ons dikke een jaar ben ik mee bezig eerste afwijzing binnen korte termijn gaven ze reden! Nu de tweede aanvraag weer afwijzing zonder een reden voor de lol afgewezen maar laat bijna vier mnd hebben ze daarover gedaan ? Waarom wat is de redenen als ik vragen mag ? dat weten ze ook niet ze durfen geen antwoordt op mijn vragen te geven dus wat moet ik anders ? Dan pak ik het via Advocaat aan vecht ik met mijn advocaat maar dan met vergoeding en boete legging van wat ze me aan hebben gedaan al die mnd gezondheidsklachten stress en elende en ook de duppe ben geworden van hun slordigheid werk dat ze verichten. Jammer ik vindt gewoonweg absurd voor worden ik had ze veel te zeggen worden die ze verdiend hebben maar ik blijf kalm. Heb respeckt voor mezelf en niet aan hun want zo ben ik niet opgevoed als hun !! Hoop voor duidelijkheid en reden we zullen zien na regen komt zonneschijn zei mijn vader altijd ! Eerlijkheid blijft langst met leugens wordt de tegenstander hardt aangepakt met vergoeding en boetes aan ind zwolle of te wel Den Bosch of Den Haag waar ze ook zijn!! We horen en zien wel wat de tijd ons brengt maar ik ga tot de uiterste ik geef het niet op en hoop dat er met spoed aan mijn klacht wordt geholpen en gehoord. Heb hoop daarboven aan de hemel aan alemachtige heer God !! A.U.B ik hooop dat jullie er wat aan doen klacht.nl en de klacht serieus nemen mijn dochter van 11 jaar is ook de duppe van ze en we leven in Nederland zeggen ze waar mensen rechten bestaat ik zie het !!

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IND nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.LeyLa