Klacht: afgeschreven door Stichting Foundation DOCDAT

op 30 juni 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Een tijdje geleden kwam ik er achter dat er al een tijdje maandelijks een bedrag van € 19, van mijn rekening wordt afgeschreven door huurwoningbemiddeling.nl.
Ik had het al die tijd niet in de gaten omdat ik dacht dat het om een goed doel ging, omdat er staat “Stichting Foundation DOCDAT”.
Tevens dacht ik dat ik een eenmalig bedrag moest betalen en vervolgens zit je vast aan een abonnement?? Heb zelfs nooit emails gehad met woningaanbod…dus waar betaal je dan voor???

Ik ben pas tevreden als Huurwoningbemiddeling.nl per direct mijn abonnement stop zet!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 08:34 geantwoord

Geachte heer Faiq.

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet. U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 24 juli 2016 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door peshraw
x