Klacht: Af handeling aan de kassa

op 27 november 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Als ik een karretje heb met negen artikelen word ik naar een kassa gestuurd ik had sigaretten nodig kon ik aan de kassa volgens de dame niet ik moest dan weer aan sluiten bij de servesbalie kon ik weer wachten eerste keer tweede keer alleen de servesbalie was open kon ik weer niet afreken ik had weer een karretje en sigaretten moest ik terug komen dus ik moest twee keer pinnen had ik graag in een keer gedaan derde keer ik denk nu met twee artikelen zondags aan de servesbalie tegaan in een karretje vind ik zo makkelijk mocht ik weer naar de kassa gaan terwijl er niemand aan de kassa was werd opgeroepen kassa bij mijn kleine kinderen waren allen thuis ik wilde vlot zijn maar het was zeker een kwartier dat ik in de winkel was. Dus conclusie als ik wat nodig heb rij ik nog liever naar de jumbo of tref waar ik beter geholpen wordt . Ik werk zelf in een groothandel maar als we daar de klanten zo behandelen zegde de baas maar zijn we mee bezig. Bij de jumbo gaat de kassiere de sigaretten halen en hoef je niet weer aan tesluiten in de rij sorry dat ik me daar aan erger dit is me al drie keer voor gekomen dus mijn gedachten gaan dan maar naar een andere winkel waar het wel kan

Ik ben tevreden over hoe de winkel is ingericht alles duidelijk makkelijk al het vers rond om en dkw in het midden een pluim er voor maar ja kassa afhandeling is niet naar wens

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 29 november 2016 om 12:54 geantwoord

Onze supermarktmanager in Velden heeft per email contact opgenomen met deze klant. Hij is blij dat deze klant feedback geeft en pakt met zijn team dit direct op door adequater te reageren aan de kassa's om te voorkomen dat de genoemde situatie ontstaat. Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjen8