Klacht: adreswijziging doorgeven buitenland

op 11 december 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

Als eerder vermeld, het blijkt niet mogelijk om een adreswijziging buitenland op een begrijpelijke manier door te geven. Vele kunstjes uitgehaald op de laptop mar het resultaat was steeds nul. Kan het niet gemakkelijker door gewoon eeen brief te sturen?

wanneer ik met succes een adreswijziging buitenland heb kunnen doorgeven aan het ABP

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

1 maand geleden - Beste Rix, Ik wil je graag helpen om de adreswijziging door te geven. Het is inderdaad ook mogelijk op andere manieren. Mag ik allereerst even je klantnummer noteren? Dan kan ik zien wat er al in werking is gezet en je anders het alternatief aanreiken om snel tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Martijn - Webcare Team ABP

Reactie van de melder van de klacht rix legene

1 maand geleden - Dank je wel. Zal klantnummer even opzoeken.

Reactie van de melder van de klacht rix legene

1 maand geleden - mijn klantnummer is 300 05 93 88 vr. gr.

Bericht van ABP

1 maand geleden - Beste Rix, Bedankt voor je klantnummer. Ik zie dat er nog niks in werking is gezet. Daarom heb ik een alternatief voor je. Je kunt je adreswijziging ook schriftelijk doorgeven. Als je op deze brief je klantnummer, nieuwe adres en handtekening plaatst, zorgen wij dat dit verwerkt gaat worden. Je kunt in de brief aangeven dat je hiervan een schriftelijke bevestiging van wilt ontvangen. Je kunt het sturen naar: ABP Postbus 4804 6401 JL Heerlen Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Martijn - Webcare Team ABP

1 maand geleden - Dank je wel. Doe ik. R

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 15 december 2017 om 13:44 geantwoord

De klacht kan afgesloten worden. We hebben met de klant afgesproken dat hij een brief kan sturen waarin hij zijn nieuwe adres zet. Hierop kan hij dan ook aangeven dat hij een schriftelijke bevestiging wenst te ontvangen. Hiermee zal het probleem worden opgelost.

Met vriendelijke groet van,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door rix legene