Klacht: Activity tracker Vivofit 3 is niet te koppelen met smartphone Winndows Lumia 650

op 24 augustus 2017 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Heb deze tracker aangeschaft omdat die als één van de weinigen compatible is met Windows. Heb de app ‘Garmin Connect Mobile’ gedownload, maar als ik wil koppelen, wordt mijn Vivofit 3 niet herkend. Inmiddels 2x telefonisch contact gehad met de helpdesk (een zekere Loek) en drie keer een mail gestuurd. Loek reageert niet, stuurt zelfs geen ontvangstbevestiging. In ben 72 jaar en heb de tracker nodig om gezondheidsredenen (COPD, moet veel bewegen om mijn conditie op peil te houden). Garmin neemt mij echter niet serieus. Spijt van mijn dure aankoop, want activity trackers zijn ook te koop bij Mediamarkt en Decathlon voor veel lagere prijzen. Ik dacht echter voor kwaliteit te gaan, maar ik kom bedrogen uit. Kom er zelf niet doorheen bij Garmin, hoop dat u mij kunt helpen.

Als ik niet alleen mijn stappen kan tellen, maar ook een overzicht kan bijhouden van mijn prestaties, m'n calorieën kan tellen en kan zien hoe laat het is (nu moet ik naast de activiteity tracker nog steeds een polshorloge dragen). Ook m'n fietsprestaties wil ik registreren en dat zou allemaal mogelijk moeten zijn. Dank u bij voorbaat voor de moeite!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J@nine1945