Klacht: Actie Rad van fortuin

op 01 februari 2014 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Op vrijdag 31 januari werden de klanten van Jan Linders bedankt, bij besteding van minimaal €10,00 mocht men een draai aan het rad van fortuin geven: altijd prijs. Sinds de opening van het filiaal in Haelen doen wij daar wekelijks de boodschappen, zo ook 31 januari 0m 19.00 uur, t.w.v.€ 107,55 kassabonnr.: 1431230. Op onze vraag ofdat wij een draai mochten geven aan het rad van fortuin kregen wij als antwoord dat er om 17.00 uur mee gestopt was, omdat de pakketten op waren. Dit lijkt mij volstrekt geen eerlijke behandeling van trouwe klanten: immers niet iedereen is in de gelegenheid om overdag de boodschappen te doen. Trouwens terwijl wij in de winkel waren, werd de actie nog verschillende keren omgeroepen!!! Wij zijn over het algemeen goed tevreden over deze winkel, maar dit vinden wij erg klantonvriendelijk.

Ik wacht af met voor oplossing Jan Linders komt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Jan Linders

Heeft op 03 februari 2014 om 12:29 geantwoord

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Jan Linders

3 jaren geleden - Ons doel was om al onze klanten te bedanken voor hun waardering. Daarom maakte iedereen, na een draai aan het rad, kans op een prijs, variërend van kleinere prijzen tot boodschappenpakketten. Het succes van deze actie was vele malen groter dan wij konden inschatten. Hierdoor waren de prijzen eerder vergeven dan verwacht. We vinden het erg spijtig om te horen dat klanten daardoor buiten de prijzen bent gevallen. Wij nemen dit bericht serieus en nemen deze zeker mee bij het organiseren van vervolgacties. Wij hopen een duidelijke verbetering door te voeren, zodat onze klanten in de toekomst van alle acties kunt profiteren. Wij danken u nogmaals dat u ons hierop wijst en biedt onze excuses aan voor de teleurstelling. Ik hoop dat u begrip heeft voor de situatie en hoop u te mogen blijven begroeten in onze supermarkt.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Peeters