Klacht: Actie met de Telegraaf geldt (blijkbaar?) niet in Belgie

op 05 mei 2017 over Peijnenburg in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik koop twee artikels en ga naar de website. Vul mn gegevens in, mijn (Belgische) postcode wordt niet herkend. Dan moet je een nummer bellen.
Bel naar het nummer van de Telegraaf. Moet je kiezen, bent u abo of geen abo. Word doorverbonden met iemand die van niks weet, die stuurt me naar de juiste dienst.
Daar weet het meisje ook van geen actie en zegt: sorry, zo’n postcode kan ik niet invullen. Ik vraag: geldt die actie niet in Belgie want ik heb de koek bij ah hier gekocht. Dat weet ze niet. En ze kan me ook niet helpen. Wat moet ik dan doen?
Antwoord: meldt u dat maar ‘ergens in Belgie’. Ik vraag: waar dan? Dan weet ze niet.
Ik zeg kan u, als u zo’n actie doet er niet bij vermelden dat die niet geldt in Belgie?
Antwoord: daar ga ik niet over. Ik vraag: wilt u dit dan aan uw diensthoofd melden? Het antwoord was ‘ja’ maar ik heb mn twijfels.
Ok: ik ga op de site van De Telegraaf kijken waar ik contact kan leggen om dit incident te melden. Nergens.
Ook niet op de site van Peijnenburg trouwens.
Alleen maar mogelijkheden om standaard tekst in te vullen.
Jammer, zoiets, maar Telegraaf heeft blijkbaar geen Belgische abonnees en wil ze ook niet.

Het zou natuurlijk leuk zijn als ik van de actie gebruik zou kunnen maken maar bij volgende acties gewoon een vermelding van de landen waar de actie geldt zou ook een hele verbetering zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door A.M. Voort van der