Klacht: Actie drievliet ticket

op 20 augustus 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste klantenservice,
Wij zijn nu in attractiepark Driievliet.
Bij de poort is eerst mijn bon van actie gescand, en daarna pas is mijn kind gemeten, hij is helaas iets over de 1 meter en moest toen een kaartje kopen bij de kassa. Ik dacht dat het met leeftijd ging.
Nu is mijn sbs actie bon dus verloren.
Ik ben bij de kassa doorverwezen naar sbs, dus vandaar mijn klacht.
Ik wil graag een nieuwe bon aub.
Wij zijn erg teleurgesteld
Naam: mw K.Pherai
Telnr: 0647882583

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een nieuwe actie bon voor drievliet krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KPherai