Klacht: Acount die ik nooit zelf heb aangemaakt!

op 18 augustus 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik was gisteren aan het kijken wat er gebeurt en war je tegen komt als ik naar Google. Kom ik in één keer een Netlog account tegen die ik niet eens heb aangemaakt met foto’s van toen ik tussen de 15 en 17 jaar was! Ik ga niet op zo’n leeftijd op een dating site!

Als mijn foto's en me naam enz. Er niet meer bestaat!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 18 augustus 2016 om 15:45 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.Ik heb het account IEMAND1993 zonet verwijderd.

Als de gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent het dat de gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door IEMAND1993