Klacht: Achterstallig onderhoud

op 10 augustus 2016 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

Geachte,

De staat van de woningen van Moerdijkstraat Amsterdam is zeer slecht. Zo gehorig dat je buren hoort praten, niezen, lopen, sex hebben, tv kijken, telefoons die overgaan, wc-die worden doorgespoeld, algemene ingangsdeur die keihard automatisch wordt dicht gegooid, etc.

Vloeren die kraken, loden leiden wat ernstig is voor de gezondheid, muren die afbrokkelen, frequente waterschade door slechte leiden en waterafvoer. Deuren in huis die niet goed sluiten. Zichtbare verouderde vewarmingsbuizen door het hele huis. Extra hoge gas rekening door slecht geïsoleerde houten huisjes. En ga zo maar door.

Ik mag niet ruilen wat de Alliantie heeft besloten de woningen te verkopen bij leegstand. Dus ik zit vast in deze benauwde omgeving.

Al en al ben ik zeer ontevreden.
Hier bovenop krijg ik een brief dat de Alliantie werkzaamheden wil verrichten aan de buitenkant v/d woningen in de Moerdijkstraat Amsterdam in september 2016. Verbazingswekjend, want 7 jaar geleden is de buitenkant al grondig in de verf gelegd. Als de Alliantie geen geld had waarom wordt de buitenkant zo vaak bijgehouden. Om te maskeren wat er aan de binnenkant aan de hand is??!! Of omdat ze toekomstige KOPERS willen misleiden dat het om een mooi onderhouden huis gaat. Ze doen het 100% zeker niet voor de BETALENDE huurders.

Ik word meer en meer verontwaardigd v/d Alliantie.
Ik wil dat de binnenkant van woningen ook wordt aangepakt. En nogmaals als jullie zo graag willen dat de woningen vrijkomen waardoor jullie eisen dat ik niet mag ruilen: neem mijn woning aan de Moerdijkstraat Amsterdam en geef mij een andere woning uit jullie bestand dat niet verkocht moet worden en in goede staat is tevens. Ik vind het de meest verschrikkelijke en ongezonde huis waar een mens kan wonen. Alleen de buurt en ligging is plezant.

Wanner binnenkant van woningen worden onderhouden naar anno 2016 benodigdheden.

Als ik een andere, goede, woning krijg aangeboden ter ruil.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alliantie

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alliantie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nazaninam