Klacht: Achterrem onnodig vervangen en er verkeerd in geplaatst

op 06 februari 2018 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Ik heb mijn Peugeot 107 bij Kwikfit gebracht voor een grote beurt.
Daarna kwamen er meer zogenaamde onnodige reparaties bij: 2 nieuwe banden want er zat een scheur in de banden (wat ik nooit had gezien).
De achterrem was krom en moest worden vervangen. Mijn nieuwe eerljke garage(want ik ga niet meer naar Kwik fit) die hem ging keuren, zei dat de achterrem er verkeerd inzat en heeft de achterrem opnieuw geplaatst. Bij Kwik fit Rotterdam was ik 600 euro kwijt voor 2 seizoenen banden, grote beurt en de zogenaamde achterrem.
Nu komt het­čĄö de remblokken voor moesten ook worden vervangen en de 2 voorbanden, dat zou dan 500 kosten met balanceren. De voorbanden heb ik voor de deur laten vervangen 2 seizoenenbanden 105 euro met balanceren. en de voorremblokjes…. deze waren helemaal niet versleten. Zat nog voldoende op en mijn auto is gewoon goedgekeurd!!! Ik vind het maar oplichterij om hardwerkende mensen geld aftroggelen op een goedkope manier!

Als ik mijn geld van de achterr remmen terugkrijg!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peugeot 107