Klacht: Achteraf nota

op 01 september 2016 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Mijn god dacht ik eindelijk van deze vreselijke maatschappij af te zijn
Maar nee hoor ze hebben weer wat gepuzzeld ,lag vorig jaar menige keer met hun in de clinche over onterechte nota,s wat ik netjes betaalde bij groene wegen en partners
En toch maar sturen en regelingen stop zetten of dwingen via automatische incasso en dan dubbel afschrijven
Wat was ik blij dat ik in Januari over kon stappen ,alles was keurig betaald dus kon er eindelijk weg
Nee nu komen ze alsnog met nota,s uit 2014 en 2015
En een nota van 2016 van afgelopen maart
Hoe kan dit
Als je achterstanden heb kan je niet eens overstappen ?
Dus weer kan t zilveren kruis toveren en hebben nu GGN ingeschakeld

Dat ze mij nou eens met rust laten ,
En dit tot de bodem goed uitzoeken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht yentl2010

1 jaar geleden - Ik zou terug gebeld worden nou ho maar nog niks gehoord van het zilveren kruis Zoals gewoonlijk bel ik nu zelf maar weer Hang al dik 15 minuten in de wacht ,telefoon word gewoon niet opgenomen T was al slecht bij dat zilveren kruis ,en t word alsmaar slechter Ook reageren ze niet meer op klacht.nl zie alleen maar nieuwe klachten en niks in behandeling op opgelost Dus mensen denk na voor volgend jaar een en al ellende

Alle klachten die gemeld zijn door yentl2010