Klacht: Achmea Health Center te Arnhem negeert de Wet van Dam

op 04 april 2013 over Achmea Vitale in de categorie klachtmelden

Op 3 april 2013 heb ik bij het Achmea Health Center te Arnhem mijn sportschool abonnement opgezegd. De baliemedewerkster van het AHC gaf aan dat ze mijn abonnement alleen kan beëindigen per 31-5-2013.

De wet van Dam heeft echter bepaald dat klanten waarbij het abonnement stilzwijgend verlengd is, het abonnement kunnen opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Die opzegging moet op elk moment in kunnen gaan.

Het AHC te Arnhem wil zich daar niet aan houden. Ik heb tijdens het opzeggen bezwaar gemaakt bij de baliemedewerkster, Monique. Zij gaf aan dat ze mij niet verder kon helpen omdat ze zich aan de regels van het AHC moet houden. Zij adviseerde me contact op te nemen met de manager van het AHC.

Vandaag heb ik telefonisch contact gehad met de manager, Michael Lubsen. Hij gaf aan me ook niet verder te kunnen helpen omdat hij zich aan de algemene voorwaarden van het AHC houdt.

De algemene voorwaarden zijn in strijd met de wet. Het Achmea Health Center is niet bereid om samen tot een oplossing te komen. Om die reden wil ik mijn abonnement per direct opzeggen.

Opzegging per direct.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Achmea Vitale

Alle klachten die gemeld zijn door EM87