Klacht: Account wordt niet verwijderd

op 11 oktober 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik heb op achtjarige leeftijd een account aangemaakt op netlog en weet hier de inloggegevens niet meer van. Ik vind het heel gênant, want deze pagina is de eerste hit als je op Google mijn naam intypt. Ik heb meerdere mailtjes naar Netlog gestuurd maar krijg geen reactie hierop.

Ik ben tevreden als mijn account verwijderd wordt door Netlog, aangezien ik dat zelf niet kan doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 11 oktober 2016 om 19:51 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Snampook