Klacht: Account verwijdering

op 28 september 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik probeer al een tijd mijn account te verwijderen gezien dit het eerste is wat je vind op mijn naam.

Dit hield me tegen met solicitaties en in het sociale leven.

Graag wil ik dat het account hot_gothic_girl wordt verwijdert.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 04 oktober 2016 om 10:59 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Dreuge