Klacht: Account verwijderen

op 27 september 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste,
Ik ben er juist achtergekomen dat er nog een account van mij bestaat van enkele jaren geleden. Zou u deze kunnen verwijderen? Het betreft account: _kokosnootje_xxx
Alvast bedankt!

Als het account verwijderd is

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 30 september 2017 om 23:07 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijn weekend verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmine vo