Klacht: account verwijderen

op 16 augustus 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Kids google komt mijn naam op datingsite ivm netlog samen hiermee is gegaan. Dit account is van 2007 toen nig netlog was. Heb geen gegevens meer hiervan maar wil zo snel mogelijk account netlog verwijderd hebben

Account zo snel mogelijk verwijderd word!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

Bericht van Netlog

1 maand geleden - Goedenavond, Bedankt voor je bericht. Stuur je me hier even de link naar je account door alsjeblieft? Ik laat het dan voor je verwijderen. Alvast dank voor je medewerking!

Reactie van de melder van de klacht beatrice7474

1 maand geleden - https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://nl.netlog.com/tamarajohanna&ved=0ahUKEwi-xtTJ8tnVAhWDalAKHeSVBE0QFggdMAA&usg=AFQjCNHDwB9F_jIn2vfvFYDXoljo15ryeQ

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 18 augustus 2017 om 09:27 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door beatrice7474