Klacht: Account verwijderen

op 11 juli 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste netlog,

Mijn account met de naam Ramona Serpenti heb ik jaren geleden aangemaakt. Ik weet niet eens meer met welk emailadres en wat mijn wachtwoord ervan is. Graag zou ik willen dat deze account verwijdert wordt. Dankuwel alvast.

Ik ben tevreden wanneer mijn account verwijdert is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 12 juli 2017 om 11:35 geantwoord

Hallo Ramona,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account na grondig zoeken, kunnen terugvinden en ik laat het snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Ramona Serpenti