Klacht: Account verwijderen

op 07 oktober 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste,
ik gebruik mijn netlog-account al jaren niet meer en heb dus ook mijn inloggegevens niet meer. Hierbij zou ik u willen vragen om mijn account te verwijderen.

Alvast bedankt

Als mijn netlogaccount verwijdert is en niet meer kan opgezocht worden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 09 oktober 2016 om 20:59 geantwoord

Hallo Niels,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem1994