Klacht: Account verwijderen

op 22 juni 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Goedemiddag,

Ik heb voor jaren terug een profiel bij Netlog aangemaakt, maar dat gebruik ik al jaren niet meer. Ik kan ook niet meer inloggen, omdat ik dat e-mail adres en wachtwoord vergeten kwijtgeraakt ben. Mijn vraag is kunnen jullie mijn oude profiel op Netlog verwijderden? Niels Tissen in Venray, mijn Nickname is op Netlog Knieles.

Als mijn profiel met foto's helemaal is verwijderd, ik gebruik het al jaren niet meer. Ik hoop dat ze mij ook niet meer kunnen vinden op Google onder de naam Netlog. Bedankt alvast Niels Tissen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 22 juni 2016 om 18:31 geantwoord

Goedenavond Niels,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond!

Alle klachten die gemeld zijn door Knieles