Klacht: account verwijderen

op 19 juni 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Hallo,

Graag wil ik dat mijn account verwijderd wordt. Sinds 2007 staat dit al op internet. Op het moment dat mensen mijn naam intypen, komen ze bij dit account uit. Ik kan niet meer inloggen en het account zelf niet verwijderen. Ook heb ik een mail gestuurd, helaas staat mijn account er nog steeds op.

Groetjes Michella

Als mijn account verwijderd wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 21 juni 2016 om 08:32 geantwoord

Goedemorgen Michella,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door michellaroumans