Klacht: Account nog steeds zichtbaar na verwijdering

op 27 februari 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar jaar geleden heb ik zowel mijn netlog als twoo account verwijderd. Ik merkte net op dat het nog steeds online te vinden is. Ik heb al meerdere keren een mail gestuurd naar twoo, zodat ze dit zouden verwijderen, maar ik krijg maar geen antwoord…

Gewenste Oplossing:

Account moet verwijderd worden van internet en mag nergens meer zichtbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 27 februari 2017 om 17:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. We proberen e-mails via onze helpdesk steeds binnen de 24 uur te beantwoorden; meestal gebeurt dit sneller. Op welk e-mailadres had je ons gecontacteerd alsjeblieft?

Ik heb jouw Netlog-account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik heb het meteen voor je verwijderd. Je Twoo-account had je zelf al verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne avond alvast!

Alle klachten die gemeld zijn door GrossenL