Klacht: account geblokkeerd zonder reden

op 14 mei 2016 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Best privacy team van Microsoft,

Het is goed dat jullie privacy hoog in het vaandel hebben maar dit gaat te ver. Ik ben op wereldreis en op dit moment in Bolvia als volledig uit het niets mijn Hotmail account (Frans_jd@hotmail.com) die al zeker meer dan 15 jaar heb geblokkeerd wordt. In eerste instantie probeer ik rustig te blijven en het herstel formulier in te vullen, waarvoor ik met moeite allerlei privé informatie moet delen. Maar naar 3 afgewezen pogingen waar bij ik info geef die toch echt alleen ik als beheerder van het account kan weten word ik afgewezen en wordt vriendelijk verzocht een nieuw account te maken (zie bijlage). Dit kan niet en dit wil ik niet! Ik heb mijn account nodig, er zitten voor mij belangrijke documenten zoals mijn vliegticket voor mijn volgende bestemming in, als ik daar niet bij kan ik niet weg. Om over andere contacten die ik via Email onderhoud nog maar te zwijgen. Het is voor jullie als bedrijf erg belangrijk om met privacy en gevoelige informatie zorgvuldig om te gaan maar je hebt een grens! Ik kom daadwerkelijk in de problemen als ik niet bij mijn account kan, dat is ook jullie verantwoordelijkheid. Een product leveren waar mensen van op aan kunnen. Ik gebruik dat account al meer dan 15 jaar, heb het wachtwoord, wat ik in die tijd 1 x heb gewijzigd (het oude wachtwoord heb ik opgegeven), gewoon hier! Niemand kan wat met mijn account maar voor mij is het cruciaal! Ik verwacht dat jullie hier iets aan doen.

Groet,

Frans Dunweg

Bijlage 1;

Uw privacy is voor ons van groot belang
Onlangs hebben we meerdere verzoeken ontvangen om toegang tot frans_jd@hotmail.com te krijgen. Helaas is het niet gelukt om aan de hand van de verstrekte gegevens te controleren of u de eigenaar bent van het account. Microsoft neemt de veiligheid en privacy van onze klanten zeer serieus. We stellen alles in het werk om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Ons zorgvuldige account herstelproces is dan ook bedoeld om u te beschermen tegen eventuele schadelijke activiteiten.
Wat nu?
Er zijn meerdere mislukte pogingen geweest om het account te herstellen. Wij raden u dan ook aan een nieuw account aan te maken. Dat gaat eenvoudig en is snel geregeld. We hebben handige tools die u helpen bij het importeren van contacten, verbinden met Facebook en zelfs berichten te ontvangen van meerdere e-mailaccounts.
> Open een nieuw account
Met een nieuw account bent u in staat om de volgende diensten op al uw toestellen te gebruiken:
¥ Best-in-class e-mail met onbeperkte opslag op topsnelheid en met een goede beveiliging.
¥ Blijf in contact met vrienden en familie, bekijk sociale updates, chat met Facebook vrienden, en maak gewone momenten onvergetelijk met videogesprekken.
¥ Gratis online opslagruimte voor duizenden documenten en foto’s, die u op uw eigen manier kunt delen.
Zorg dat u niet opnieuw wordt geblokkeerd
Zodra u weer voor de eerste keer inlogt, is het belangrijk dat u uw wachtwoord resetinformatie bijwerkt met een mobiel telefoonnummer en alternatief e-mailadres. Dit maakt het voor u gemakkelijker om toegang tot uw account te krijgen als u ooit opnieuw wordt geblokkeerd.
> Open een nieuw account
Bedankt,
Microsoft Support Team
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
USA
Verzoek tot account herstel 206611805 is nu gesloten. Gelieve niet op dit bericht te antwoorden. Reacties op dit bericht worden doorgestuurd naar een niet gecontroleerde mailbox.

Wanneer ik weer in mijn account kan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans291082