Klacht: account geblokkeerd na betaling melding vermoeden nepprofiel

op 29 augustus 2016 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Beste Badoo, wij als stel hebben een account aangemaakt op badoo. Hebben hiervoor onze superkrachten vrij gespeeld door een betaling te doen, echter is ons account ineens geblokkeerd ivm verdenking nepprofiel. In de Mail staan geen contactgegevens om je beklag te doen. Wij kunnen prima aantonen dat we ook de personen zijn die op het profiel worden weergegeven. Nergens in de voorwaarden staat dat je niet als stelletje een account mag aanmaken. Graag zouden wij dan ook willen dat ons profiel weer wordt vrijgegeven in de staat waarin dat was, dus met superkrachten. In de Mail die we hebben ontvangen stond niet hoe we ons beklag konden doen of hoe we contact op moesten nemen. Dus dan maar zo! Kan iemand ons hierbij helpen of raad geven wat moeten wij doen om ons profiel terug te krijgen?

Account terug in dezelfde staat als voor blokkering

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

Reactie van de melder van de klacht Stelletje_Eindhoven

8 maanden geleden - Bij helpdesk Badou krijgen we geen gehoor ze verwijzen naar de voorwaarden, heb aangeven dat ik het hier niet mee eens ben. Onder het kopje "Doe jezelf niet anders voor dan wie je bent." Staat dat je geen profiel aan mag maken als stel of groep. Maar we hebben ons niet anders voorgedaan. Nu hebben we een ander profiel aangemaakt puur gericht op 1 persoon en wat denk je meteen geblokkeerd, omdat in het verleden een profiel van ons is geblokkeerd. Geen stijl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stelletje_Eindhoven