Klacht: Acceptatie van aangifte van een misdadige motorrijder dat ik hem aangereden heb, dit is niet waar.

op 14 september 2017 over Politie in de categorie

2 motorrijders gingen op de Johan de Wittlaan in Den Haag voor mijn auto staan bij een rood stoplicht voor de stopstreep waar ik tegenaan stond. Toen het stoplicht groen werd bleven ze staan en ze keken maar in mijn auto. Alle auto’s reden toeterend om mijn auto en hun motoren heen. Het werd weer rood en daarna weer groen, de motorrijders bleven weer staan. Ik heb toen 112 gebeld, maar de batterij van mijn mobiele telefoon was leeg. Ik kon toen een stukje achteruit rijden, en ze ook passeren. Toen achtervolgde ze me weer. Toen ik rechts af de Statenlaan in reed bleven ze me achtervolgen. Bij het volgende rode stoplicht gingen ze weer voor de stopstreep waar ik tegenaan stond staan . Een motorrijder stapte van zijn motor af en liep naar mijn deur toe, hij riep “Open your door!” Ik zei “No,I don’t open mine door”. Toen zette hij zijn voet op mijn deur, toen ben ik gaan toeteren. Hij liep toen snel naar zijn motor en stapte erop, maar toen viel hij met zijn motor. Alloe auto’s reden weer toeterend om mijn auto en hun motoren heen. De auto achter mij gaf mij de kans om een stuk achteruit te rijden en toen kon ik net als alle ander auto’s om ze heen rijden. Een motorrijder ging meteen weer achter me aan. Ik durfde niet naar huis te rijden, want ik wilde niet dat zulke misdadige mannen zouden weten waar ik woon.Ik ben toen verschillende straten door gereden, en toen ik de motorrijder niet meer zag, heb ik mijn auto geparkeerd en mijn lichten uitgedaan. Toen heb ik 10 minuten in mijn auto gelegen .Ik hoorde geen motor langs komen ‘daarna ben ik naar huis gereden. Na een kwartier werd er bij mij gebeld , ik was bang dat de motorrijder toch gezien had waar ik woon. ik keek op de camera in mijn appartement en zag een vrouw staan, ze zei dat zij agente was en met een collega mij kwamen halen. Ik heb ze binnen gelaten, ze vertelden mij dat er aangifte gedaan was door een motorrijder, dat ik hem aangereden had en toen doorgereden was. Ik heb ze meteen uitgelegd dat ik geen aanrijding veroorzaakt had. Ik heb ze vertelt dat de 2 motorrijders zich als misdadigers hadden gedragen. Ze hebben mij vertelt dat er een getuige was , een engels sprekende vrouw, waarschijnlijk een bekende van die engels sprekende motorrijder. De agentes hebben mijn auto goed bekeken, en gezien dat er geen schade aan mijn auto was, dus dat er geen aanrijding door mij gebeurd was. Ik heb ze wel de voetafdruk van de motorrijder op mijn deur laten zien. Ze zeiden mij dat ze dit meteen op het politiebureau zouden bespreken.
Ik heb op het politiebureau gezegd dat ik aangifte wilde doen van het misdadig gedrag van de motorrijders . Dat kon niet zei de politie. Ik heb ook gemeld dat het 2 motorrijders waren, maar er was er maar 1 op het politie bureau. Het was al bekend in Nederland dat zulke misdadigers aanrijdingen encseneren om verzekerings geld van allrisk verzekerden te kunnen inpikken. In dit geval is het helemaal misdadig want ik heb de motorrijder niet aangereden.
Mijn Klacht is dat : de politie deze aangifte heeft geaccepteerd en dat ze zonder mij te vertellen mijn verzekeraar hebben doorgegeven aan de verzekeraar van die misdadiger. Ze proberen nu geld van mijn verzekering in te pikken. Er is nu een 2e getuige, maar dat is de 2e motorrijder, die gedraagt zich ook als een misdadiger.

Ik ben tevreden als de politie mijn verzekeraar laat weten dat dit een bekende misdadige handeling is. En dat mijn verzekeraar geen geld naar de verzekering van deze misdadige motorrijder moet overmaken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thea Neumann