Klacht: Absurde prijsverhoging 13% dit jaar, vorig jaar ook 13%

op 29 april 2016 over Shurgard in de categorie Stalling

KLACHT Zojuist wederom een prijsverhoging van 13% per 01-06 gemeld gekregen van Shurgard. Vorig jaar eveneens een prijsverhoging van 13%, het is werkelijk gewoon absurd. Ook ik heb, net zoals de vorige klagers, een unit gehuurd op basis van de 50% actie, en ik voel me nu gewoon als melkkoe gebruikt. Waarschijnlijk hebben ze spijt van die actie, en proberen ze de klanten zo weg te krijgen en in te ruilen voor degene die wel de hoofdprijs willen betalen voor oude meuk. Contact gehad met Paul van locatie Tilburg, alleraardigste man, maar kan niets betekenen want het hoofdkantoor beslist. Ook daar een mail naar toe gestuurd, die nemen niet eens de moeite om me naar de correcte persoon door te verbinden, en op de mail reageren ze niet…. Tja, dan niet. Dus aanbieders : wie heeft er een unit te huur van 27 m2 voor een klant waar de aut. incasso nog nooit problemen heeft opgeleverd, gelegen tussen Tilburg/Den Bosch/Drunen? Kom maar op, want Shurgard wil me dus graag kwijt en ik wil nu graag weg!

Absurde prijsverhoging NIET doorzetten

Alle klachten die gemeld zijn door wjhvg