Klacht: Abonnemt opzeggen

op 12 juli 2016 over Fox Sports in de categorie Tv- en Radio programma's

Ik heb een Foxsport Go abonnement afgesloten omdat ik het alleen wil tijdens een bepaald evenement en Foxsport adverteert dat je het per maand kan opzeggen.
Mijn abonnement verloopt 23 juli 2016 en 9 juli 2016 belde ik om het op te zeggen.
De medewerker ging een ander om raad vragen en zei uiteindelijk tegen me dat het niet kon want Foxsport heeft de incasso al verstuurd.
De opzegtermijn is 2 weken en ik was precies op tijd.
Het kon op zijn vroegst 22 augustus opgezegd worden.
Ik dien de een klacht in bij de klantenservice en heb denk ik wel 10 e-mails met hun gewisseld en het enige wat ze als antwoord geven is dat de incasso al verstuurd is en als ik een dag eerder gebeld had zou het mogelijk zijn geweest dus moet ik nog een maand geabonneerd blijven en moet ik uiteraard een maand extra betalen.
Ik ben het er helemaal niet mee eens want ik heb me keurig aan de regels gehouden en 14 dagen vor het verlopen mijn abonnement opgezegd.
Het gaat niet om die 14 euro maar om het principe. Ik voel me bedrogen en bestolen.

Dat mijn abonnement per 23 juli 2016 ontbonden wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fox Sports

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fox Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margreet Verm