Klacht: Abonnementkosten opzeggen

op 20 juli 2012 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb, omdat we in een scheiding lagen en niet meer onder een dak konden wonen, mezelf ingeschreven bij Huurwoningbemiddeling.nl omdat we zo snel mogelijk een huurwoning nodig hadden. Nu heeft mijn ex sinds Januari 2012 een huurwoning gevonden en heb ik het abonnement bij Huurwoningbemiddeling.nl gelijk opgezegd. Alleen nu wordt er dus nog steeds 14,95 van mijn rekening afgeschreven en daar ben ik zachtjes gezegd niet blij mee. En ik kan deze partij ook niet telefonisch bereiken.

Ik wil heel graag dat Huurwoningbemiddeling.nl stopt met het afschrijven van 14,95euro en het liefst heb ik ook met terugwerkende kracht het betaalde abonnementsgeld vanaf opzegging Januari 2012 (7X14,95=104,65)terugstort op hetzelfde rekeningnummer waar ze het elke maand vanaf halen.
Ze hebben mij nu waarschijnlijk wel uitgeschreven (zeggen ze) maar de maandelijkse kosten worden nog steeds van mijn rekening gehaald. Ik zou nogmaals willen dat dat stopt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 20 juli 2012 om 22:17 geantwoord

Geachte heer Westerhuis,

Op het door u opgegeven e-mail adres heeft nooit een betaald abonnement geregistreerd gestaan bij Huurwoningbemiddeling.nl.

Wel een inschrijving voor onze gratis nieuwsbrief en die is inderdaad op 29 februari 2012 door u stopgezet.

Mogelijk heeft u zich elders ingeschreven.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Helpdesk Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door voltreffer