Klacht: abonnement zonder mijn weten.

op 13 augustus 2017 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hele hoge factuur gekregen voor een abonnement bij roniko van puzzelbrein.
Echter heb ik dat nooit aangevraagd en nooit het proefabbonnement ontvangen die je eigenlijk eerst zou horen te krijgen.
Bij de eerste leverdatum zat gelijk een hele hoge factuur waarmee ik dus sowieso niet akkoort ga.
Maandag ga ik aangifte doen van oplichting/fraude. Maar is dat genoeg?
Want ze dreigen nu met deurwaardes en incassos. Overigens woon ik niet in Nederland dus maak ik me daar ook niet zo druk om.

Gewenste Oplossing:

Als in eerste instantie het abbonement wordt opgezegd en in tweede instantie er stappen worden ondernomen tegen dit bedrijf.
Het is niet normaal hoe zij te werk gaan en dat weten ze zelf ook dondersgoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Roniko

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 30 november 2017 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mof