Klacht: Abonnement verlengt ondanks opzegging.

op 05 juli 2017 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Vorig jaar met een aanbieding een éénmalige advertentie afgesloten die na een jaar stopgezet zou worden. Na de orderbevestiging zag ik al dat het automatisch verlengt zou worden dus had al terug gebeld, dit moest al schriftelijk gedaan worden als ik het op wilde zeggen. Dus na een hoop gezeik aan de telefoon heb ik in December een brief gestuurd met opzegging die hun dus blijkbaar nooit gekregen hebben en mij nu een factuur sturen. Inmiddels als heel veel mails over en weer gegaan maar ze blijven hun poot stijf houden aan de voorwaarden, terwijl ze wettelijk gezien de klant moeten verwittigen als het verlengt moet worden. Maar ze hebben liever klachten en commentaar als recensie dan een tevreden klant blijkbaar. Mij gaat het om het principe dat ik hier niet van gediend ben en was dan ook van plan rechtsbijstand in te schakelen.

Stop mijn abonnement per direct en niet volgend jaar want dat wil ik niet. En schrap die rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hellemons Fietsen