Klacht: abonnement op puzzelbrein

op 05 oktober 2017 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Hebben mijn zoon die pas 18 jaar is een halfjaarabonnement aangesmeerd, ook nog .eens terwijl wij niet thuis zijn. Onervaren in deze verkooptrucs. Eerste boek blijkt gratis te zijn, heb ik ook ontvangen, maar heb er niet opgelet,omdat ik van niets wist.heb nu twwede boek ontvangen en een factuur van 75,30 euro. Heb puzzelbrein gebeld en kan het abonnement niet opzeggen

Wil van het abonnement af en niets betalen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roniko

Reactie van de melder van de klacht smbbouw@home.nl

2 maanden geleden - Heb begrepen dat Roniko mijn klacht niet in behandeling wil nemen, maar wij laten het er niet bij zitten, vindt het schandalig

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roniko nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 30 november 2017 om 09:48 geantwoord

De klacht is inmiddels in overleg tussen mevrouw Smits en de klantenservice opgelost. Bij PuzzelBrein ligt de grens voor het accepteren van klanten op 18 jaar. In dit geval blijkt achteraf is die grens net overschreden en was de klant reeds 18 jaar bij de verkoop. Omdat het ongewenst is, heeft PuzzelBrein het abonnement stopgezet en gecrediteerd, zonder kosten in rekening te brengen.

Alle klachten die gemeld zijn door smbbouw@home.nl