Klacht: abonnement op puzzelbrein

op 05 oktober 2017 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben mijn zoon die pas 18 jaar is een halfjaarabonnement aangesmeerd, ook nog .eens terwijl wij niet thuis zijn. Onervaren in deze verkooptrucs. Eerste boek blijkt gratis te zijn, heb ik ook ontvangen, maar heb er niet opgelet,omdat ik van niets wist.heb nu twwede boek ontvangen en een factuur van 75,30 euro. Heb puzzelbrein gebeld en kan het abonnement niet opzeggen

Gewenste Oplossing:

Wil van het abonnement af en niets betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roniko

Reactie van de melder van de klacht smbbouw@home.nl

1 week geleden - Heb begrepen dat Roniko mijn klacht niet in behandeling wil nemen, maar wij laten het er niet bij zitten, vindt het schandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roniko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smbbouw@home.nl