Klacht: Abonnement en behandeling

op 19 mei 2016 over Gooi en Eemlander in de categorie Kranten - Landelijk

Goedemiddag,

Ik ben volkomen over mijn toeren. Heb al een keer eerder gebeld en ook een brief gestuurd. Heb net gesproken met een van uw dames.
Ik ben zo dom geweest om een proef abonnement te nemen op straat en niet de voorwaarden te lezen. De jonge man had mij verteld dat ik nog na gebeld zou worden wat niet gebeurd is.
Vervolgens niets gehoord en van de 1 op de andere dag kregen wij de krant bezorgd.
Toen de krant kwam heb ik gebeld na 16 dagen om hem op te zeggen want hij bevalt ons niet. De dame zei mij dat dit niet meer kon ik heb namelijk 14 dagen om te reageren, dat moet je dan wel weten.
Nu krijg ik net een rekening binnen van 180 euro en nog wel een herinnering. Ik ben volkomen van de kaart en heb mijn man niets verteld nog. Meteen gebeld waarop de dame zei dat zij mij nergens mee kon helpen. Kan het niet betalen jammer dan. Post zou ik volgens haar wel gehad hebben dus niet. Heb dit proberen uit te leggen dat dat nog wel vaker gebeurd. Mijn man is helaas afgekeurd en ik kan dit onmogelijk betalen dus heb gevraagd laat mij dan tot 1 juni betalen of 1 juli en dan stoppen met dit abonnement maar dat kan niet.
Helaas kan ik dit dus niet betalen zal dus moet lenen en mij in de schulden moeten steken vind dit zo jammer en zo verdrietig.
Als deze brief niet aardig is spijt mij dat maar nogmaals ik weet het niet meer ben danig overstuur en durf mijn man dit niet te zeggen. O ja en van mijn brief heb ik niets vernomen die ik opgestuurd heb.
Jammer dat mensen door een fout en het geloven van een vriendelijke jonge man er zo in tuinen.

Carla Remmink

Zou fijn zijn als abonnement stopte en ik de rest in delen kan betalen. Graag zo spoedig mogelijk en beetje menselijkheid. Snap niet wat dat uitmaakt. Niet meer bezorgen is niet zo moeilijk.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gooi en Eemlander

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gooi en Eemlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Remmink