Klacht: Abbonement waar ik niet om gevraagd heb

op 16 augustus 2018 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben ongeveer jaar geleden benaderd door medewerker van Places.nl. Hierbij zeiden ze dat ik jaar gratis mocht proberen, en als ik tevreden ben een abbonement kan afsluiten. Omdat ik volgens Analytics maar 1 bezoeker heb ontvangen is dit voor mij niet interessant. Medewerker zei toen aan telefoon dat ik zelf mijn abbonement kan afsluiten als ik tevreden ben.

Nu krijg ik dus een factuur van ruim 200 euro waar ik niet om gevragen heb.

Aangezien alleen al op Klacht.nl meerdere klachten over Places.nl zijn met hetzelfde probleem ben ik niet de enige.

Gewenste Oplossing:

Mijn account wordt verwijderd en factuur wordt gecrediteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht marcel013013

3 maanden geleden - Mijn klacht is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 04 september 2018 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Maagdenberg,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. U heeft bij ons gebruikt gemaakt van een jaar lang gratis adverteren, om zo onze dienst uit te kunnen proberen. Wanneer wij geen opzegging van u ontvangen gaan wij er vanuit dat u tevreden bent met de dienst en wordt uw contract automatisch verlengd voor de normale prijs.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u gehad. Daarin zijn u en mijn collega tot een passende oplossing gekomen. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via info@places.nl of via 024-3555299.

Met vriendelijke groet,

Kim Dekkers
Coördinator Servicedesk Places.nl
024-3555299

Alle klachten die gemeld zijn door marcel013013