Klacht: Aanvullen voorraad

op 07 juli 2021 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik irriteer me mateloos over het feit dat ik 9 van de 10 keer misgrijp. Het is eigenlijk meer regel dan uitzondering geworden en gaat bijv over frisdrank: regelmatig op en duer dan weer dagen voordat het eindelijk wordt aangevuld, maar ook bijv chips, noedels, bier, paracetamol, wasknijpers enz enz. Laatst vroeg ik om een kaaspapier voor de kaas, zegt de bedrijfsleidster ‘oh daar komt een keer een nieuw ontwerp voor’. Nou nog steeds niks gezie en ook linkt het niet te boeien. Zouden jullie hier iets aan kunnen doen? Verder sta ik weleens bij de zelfscan omdat er GEEN kassa open is en moet dan bij vragen heel lang wachten totdat er een medewerker in de buurt is.

Zouden jullie hier iets aan kunnen doen?

Als bovenstaande beter verloopt dan nu.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 15 juli 2021 om 17:17 geantwoord

Beste Gea Brussen,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Heel vervelend om te horen dat u zo vaak mis grijpt. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Hier willen we zeker graag iets aan doen en onze supermarkmanager ook! Zij heeft al een aantal keren telefonisch contact met u proberen op te nemen; helaas zonder resultaat.

Heel graag willen we met u hierover spreken, zodat we het ook beter kunnen gaan doen.
Is het mogelijk om contact op te nemen met onze winkel op nummer 0317-745921. Onze supermarktmanager wil u heel graag te woord staan.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Jan Linders

We zijn blij met alle vragen of opmerkingen over een product of onze winkels. Het is ook altijd mogelijk om contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door JL klant