Klacht: aanvraagbijstand uitkering

op 13 juni 2016 over Sociale dienst in de categorie

goeiemiddag beste men/mevr mijn klacht is ik heb op 31 maart mijn laatste UWVuitkering gekregen ik moet bijstanduitkering aanvragen heb op 4 april aangevraag maar het lukte mij niet ben niet goed met computer mijn zoon s.e.ceder doet alles voor mij op de computer ik had op 9 juni een afspraak ben geweest maar het gesprek begon niet zo goed ik wordt in augustus 60 jaar die mevrouw van de bijstand begon over mijn uiterlijk daarna vroeg zij om mijn CV -sollicitatie- indetiteit ik had alleen maar rijbewijs dat wordt niet geapcerteerd ik had al 2maanden geengeld gekregen al het geld dat ik inhanden kreeg moet ik gebruiken ommijn lasten te betalenik zit echt in de put omdat ik geenCV- indentiteit- sollicitatie bij mij had krijg ik een maand geen geld daarmee wordt ik nog dieper de put ingeduwd de schulden blijven elke maand binnenop de dag van mijn afspraak 9juni heb ik nog gevraag of ik die papiererdie ik moest meenemen later kon langs brengen dat mocht niet mijn zoon hoorede het hij heeft gelijk naar ze gebelt ze zouden vragen als ik het later kon inleveren maare niets meer van hun vernomen

ik ben tevrewden alsde bijstand mensen niet in een hoek duwd dat mensen op een sociaal manier behandeld wordt en niet steeds mensen monddood maken want daar kan je niets zeggen en als je dsat doet praat je te luid dan kom de beveiliger je er uit zetten bij de socialedienst heb je geen poot om op te staanals je wat vergeten ben ik heb nog geen uitkering en ik wordt al gestraf ik hoop dat er verandering in komt dit is niet goed voor de mensen die een uitkering aan moeten vragen ben geen 20jaar om zo behandeld te worden zelf voor een 20 jarige is het ook erg bij voorbaat dank Ceder jbf

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door josaeph.ceder@live.nl