Klacht: Aanvraag Prepaid creditcard Benchmarker

op 25 maart 2013 over 12Easy B.V. in de categorie Creditcards

Vorige jaar leek het me leuk om een prepaid creditcard te hebben je kon er toch overal mee betalen.
Je moest op de site een aantal gegevens invoeren daarna moest je een klein bedrag overmaken dan zou de pas opgestuurd worden.
Ik heb benchmarker verschillende keren gemailt deze beantwoord hij totaal niet telefonisch wel maar hij wimpelt je af met ik mail u terug zo (1 jaar later bedoelt deze meneer).
Zonder verdere dingen te hebben besproken kreeg ik gelijk mkbusiness op me dak ik daar heen gebelt ik stond versteld dat ik 50 euro moest betalen.
Ik moest maar contact op nemen met benchmarker.
Dit vervolgens gedaan hij zou contact opnemen met mkb als ik 50 euro naar hem zou overmaken de rest zou goed komen.
en geen gebruik meer maken van prepaid creditcard

50 euro overgens overgemaakt aan hem in 1 jaar tijd 2 a 3 keer mailtjes gehad maar verder niet op gereageerd.
Vervolgens vandaag krijg ik een brief 21-03-2013 hierin staat :

Wij verzoeken u vriendelijk om het verschuldige bedrag van 30 euro binnen 5 dagen over temaken op sns rekening nummer 85.17.44.745 onder vermelding van uw dossier nummer …

Ik stond helemaal versteld van deze brief !!!
Ik naar mkb bellen ik zeg waar slaat dit op ik uit gelegd van vorig jaar ja werd er gezegt u moet maar contact op nemen met benchmarker????..
Het lijkt mij benchmarker geeft het uit handen aan mkbusiness dus moeten hun het oplossen nee mevrouw stond er op dat ik naar benchmarker zou en moest bellen.
Wel raar je krijg een brief van mkb dat je geld moet overmaken maar als je wilt vragen waarom of hoe ze er bij komen dan moet je benchmarker bellen gek maar ja nog nooit meegemaakt.

Wij benchmarker opgebeld die beste man weer aangesproken op de afspraak van vorig jaar hij wilde me email adres hebben want dan kon hij het email terug lezen (Weer opgehangen want zijn systeem was traag 1 uur laten nog niets.
Ik ondertussen boze mail gestuurd naar mkbbusiness met als dit door gaat dat ik naar een advocaat ga voor hun allebei.
Ik naar mkbussiness gebelt mevrouw kon me mail zien en vroeg of ik dit ook naar benchmarker wilde sturen dit gedaan en toen kon benchmarker wel ineens mailen dossier vanaf heden gesloten schreef hij???…
Heden??? vorig jaar bedoel je …
Meneer van benchmarker wilde per mail niet toegeven dat hij fout zit en dat er onterecht was geprobeerd geld van me rekening halen

Ik heb al tegen Mkb gezegd ik spreek jullie volgend jaar wel weer…

Ik wil gewoon mijn 50 euro terug (Telefoon kosten).

per brief van benchmarker dat ik niets meer krijg van hun ik wil het zwart op wit

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 12Easy B.V. over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12Easy B.V. in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12Easy B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12Easy B.V.

Heeft op 25 maart 2013 om 16:16 geantwoord

Na telefoon van klant hebben wij de zaak direct uitgezocht, het dossier gesloten en klant hiervan op de hoogte gesteld. De 50 euro administratiekosten zijn conform leveringsvoorwaarden en afspraak met klant voldaan.

Alle klachten die gemeld zijn door alex1981