Klacht: aanmelding cak overdragen naar syncasso(ONTERECHT)

op 03 mei 2017 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Via deze weg wil ik graag een klacht indienen en tegelijkertijd bezwaar maken tegen het aanmelden van mij bij het CAK. Als zou ik een wanbetaler zijn.
Ik leef van een bijstandsuitkering en heb met de gemeente Den Haag geregeld dat zij voor mij mijn zorgverzekeringspremie maandelijks  betalen aan het Zilveren Kruis. Dit gebeurt al minimaal 2,5 jaar. Ik krijg maandelijks een uitkeringsspecificatie waarop dit ook keurig vermeld staat.
Ik ben de afgelopen 6 weken samen met mijn thuisbegeleidster Angelique Eernisse  met zowel zilveren kruis als Syncasso aan het bellen en e-mailen geweest.
Mijn thuisbegeleidster is ook meerdere malen met gemeente in contact geweest om bewijsstukken opgestuurd te krijgen. Dit heeft gemeente Den Haag gedaan en wij hebben dat keurig tot 2 maal toe naar Syncasso gestuurd.
Dus mijn inziens en tevens die van mijn thuisbegeleidster is het onmogelijk dat ik een betalingsachterstand heb van 6 maanden en dus onterecht dat ik bij het CAK aangemeld ben met de daarbij komende kosten.(boetes)
Ook wil ik graag mijn beklag doen over de manier waarop zowel zilveren kruis als Syncasso te werk gaat. Zij wijzen steeds met hun vinger naar elkaar terwijl ik als boven heb beschreven wel degelijk bewijsstukken heb opgestuurd. Dus hun zouden nu toch eens hun eigen administratie eens in kunnen duiken om te kijken waar het fout gaat en niet mij als klant de dupe laten worden van hun wanprestaties. (DIT IS DE LAATSTE X DAT IK HET OP DEZE MANIER PROBEER ANDERS ZAL IK ANDERE MAATREGELEN GAAN NEMEN EN HET NIET MEER BIJ JULLIE HOUDEN)

Met vriendelijke groet in afwachting van u reactie verblijf ik

ALS IK VERLOST BEN VAN DEZE ONZIN!BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE IK WRD DEPERSSIEF VAN JULLIE EN ZWAAR OOK!!KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD TE WORDE BEN GEEN PINGPOL BAL

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noraysa