Klacht: Aanmaningen zonder duidelijke nota

op 06 april 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn lidmaatschap van FNV opgezegd. Volgens FNV is de contributie niet betaald en sturen ze aanmaningen zonder daarin duidelijk te vermelden waarop de de informatie in de aanmaningen betrekking heeft. Ik heb hierover inmiddels al 3x een mail gestuurd naar de afdeling die de contributie regelt maar ze weigeren te antwoorden. Het enige wat deze afdeling doet is nieuwe aanmaningen sturen. Ik heb elke keer gevraagd om een aanmaning met daarin duidelijk per kolom aan te geven waarop de informatie betrekking heeft. Nu staan er alleen kolommen met gegevens zonder kolomkoppen met betekenis van de informatie.

Gewenste Oplossing:

Als FNV een keer het fatsoen heeft te reageren en mij een duidelijke aanmaning stuurt waar ik al 3x tevergeefs om heb gevraagd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit6519