Klacht: Aanmaningen voor een puzzelabonnement

op 27 september 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Begin dit jaar ontving ik een aanmaning tot betaling van +/- €70 voor een abonnement waarvan ik niet eens wist dat ik het had aangezien ik geen tijdschriften van hen in de bus kreeg. Dan maar telefonisch contact met hen opgenomen en de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn verzekerde mij dat ze alles in orde ging brengen en dat ik geen verdere aanmaningen zou ontvangen! Ondertussen hebben wij dus al een incassobureau op ons dak en een schuldvordering van €131 voor een ongevraagd abonnement en nooit geziene puzzelboeken. Dit is toch echt te gek voor woorden?!

Ik zal tevreden zijn als ze deze vervolging stopzetten en de "openstaande rekening" crediteren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

1 maand geleden - Geachte mevrouw Meeuwsen, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:15 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Meeuwsen,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door i. meeusen