Klacht: Aanmaningen en incasso nadat lidmaatschap in 2017 is opgezegd

op 13 september 2018 over HelloLaw in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in 2017 telefonisch mijn lidmaatschap bij Jurofoon opgezegd. Inmiddels is dit bedrijf overgegaan in HelloLaw. Ik kreeg in mei een factuur met aanmaningen gestuurd. Heb toen wederom contact met ze opgenomen en ze konden me niet vinden in hun systeem. Toch is daarna mijn lidmaatschap per direct stopgezet. Krijg ik een paar maanden later weer een aanmaning dat ik binnen 14 dagen een factuur van 2017 moet betalen omdat bij de overgang van systemen veel gegevens zijn verloren gegaan.Ik heb dit niet betaald omdat ik immers al in 2017 de boel stop had gezet. Overigens is mij verteld bij het aangaan van het abonnement dat er geen automatische verlenging aan vast zat. Nu heb ik een brief van een incassobureau ontvangen met een verhoging van 40 euro die ik binnen 5 dagen moet betalen.

Gewenste Oplossing:

Zet mijn lidmaatschap stop per de datum waarop ik contact heb gehad in 2017 en stop met aanmaningen en incasso's te versturen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HelloLaw

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HelloLaw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brem123