Klacht: Aanmaningen

op 14 juni 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou gratis hotelbonnen gewonnen hebben. Ik heb de rekening van 57,95 op 31 mei 2012 betaald. Maar ik krijg steeds aanmaningen omdat ze beweren dat ik nog niet betaald heb. Wat wel degelijk zo is.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug krijg zal wel niet gebeuren maar zou tevreden zijn als zulke nepbedrijven gestopt worden zodat niet meer mensen de dupe worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door kapsalonmoderno