Klacht: aanmaningen

op 25 januari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Dan maar zo. ik dacht lid te zijn van een nette club maar helaas ook bij jullie is het onmenselijke ict monster de baas.
Jullie werken zo langs elkaar heen dat als het een echt bedrijf was allang falliet was geweest.Ik heb alles netjes betaald toch vinden jullie van niet ik heb uren aan de telefoon gehangen jullie komen er niet uit,ik moet vanalles bewijzen maar alle bewijzen sturen jullie zelf naar mij en deze stuur ik weer terug alles mijn bewijs!!!!!!!!!!!!!!, Ondertussen sturen jullie mij de ene na de andere aanmaning niemand weet meer waar het overgaat de puinhoop is niet meer te overzien,uiteindelijk staan we tegen over elkaar ter wijl het niet nodig is.Haal de bezem door jullie administratiekantoor zo raak je klanten kwijt. ps in mijn leven heb ik nog nooit een incassoburo achter mij aan gehad,uitgerekend bij jullie wel. schaam je.

Luister naar mensen niet naar computers,jullie zijn telefonisch onbereik baar,komt waarschijnlijk door mensen zoals ik.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 13:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door a van Vliet