Klacht: Aanmaning

op 17 juli 2012 over Lococensus in de categorie Waterschappen

Als nieuwe bewoners kregen we een rekening voor zuiveringsheffing gebaseerd op een alleenstaande terwijl we een meerpersoonshuishouding zijn. Om tzt niet in de problemen te komen heb ik locosensus een brief geschreven met het verzoek om dit aan te passen daarbij ingesloten de gestuurde rekening. Vervolgens krijg ik maanden later een zelfde rekening inclusief aanmaningkosten. Als dank voor mijn eerlijkheid!?

Ik wil een rekening voor een meerpersoonshuishouding zonder aanmaninskosten met excuses van locosensus.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lococensus in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lococensus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lococensus

Heeft op 18 juli 2012 om 14:32 geantwoord

Het probleem zit hem in het retourneren van de aanslag: op de aanslag staat vermeld dat hij dient te worden voldaan, ook al is de belastingplichtige het niet eens met de aanslag.
Wat betreft de 3 ve: wettelijk gezien mag het waterschap nooit dezelfde aanslag verhogen. Dat is ook de reden dat het bedrag hetzelfde is gebleven. Met ingang van 2013 wordt een aanslag voor 3 vervuilingseenheden (meerpersoonshuishouden) verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Sisko24