Klacht: Aangifte wordt niet aangenomen

op 10 mei 2016 over Politie in de categorie

Het is hier net de wereld op zijn kop. Ik heb al vele malen aangifte, meldingen gedaan en klachten ingediend, maar hier wordt totaal niets mee gedaan. Het gevolg is dat ik het zelf bij de desbetreffende personen ga afreageren.
Dan wordt er vervolgens aangifte of meldingen tegen mij gedaan en wel aangenomen. Sinds ik hier in Amersfoort ben komen wonen wordt ik in het kwade daglicht gezet. Het is gewoon de omgekeerde wereld waar het slachtoffer als dader wordt aangezien en de dader maar alles mag. Ik zou nu weleens de waarheid willen weten wat hier achter zit en waarom ik niet geholpen wordt. Er is een gesprek geweest met de wijkagent en een mediator, maar dat heeft de zaak niet opgelost. Hij luisterde niet eens naar mij en viel me steeds in de reden. Het gevolg was dat ik in die visuele cirkel blijf hangen. Zelfs van zijn collega\\\’s mag ik geen kritiek op hem geven. Dat wordt gewoon tegen gesproken.

Als ik niet welkom ben waarom werd de inschrijving voor een woning dan niet geweigerd in 1993. Ik heb hier nog toestemming toen om gevraagd.

Dat ik serieus genomen word en niet bestempeld wordt als gestoorde gek en een gevaar. Ik ben gewoon een inwoner van Amersfoort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht A. Pasker-Hulzebos

10 maanden geleden - Waarom blijft u zo standvastig en mij beledigen als psychotisch en verward. Het zegt mij al genoeg dat er niet gereageerd wordt. Waar haalt u die gegevens vandaan. Dat vraagt mijn spv'-er zich ook af.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Pasker-Hulzebos